تبلیغات
تبلیغات
طراحی سایت

معمولاً مبلغ پیش پرداخت در قرارداد خرید و فروش اقساطی خودرو به عنوان یک نشانه خوب از تعهد خریدار به پرداخت اقساط بعدی استفاده می‌ شود. این مبلغ معمولاً بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از کل قیمت خودرو می ‌باشد، اما می ‌تواند بسته به شرایط قرارداد و مذاکرات بین طرفین افزایش یا کاهش یابد.

جهت اطلاع از مبلغ پیش پرداخت و سایر شرایط خرید اقساطی خودرو مورد نظر می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید.

خرید اقساطی خودرو با شرایط ایده آل

مبلغ پیش پرداخت و شرایط آن باید در قرارداد خرید و فروش اقساطی خودرو دقیقاً مشخص شود تا هر دو طرف به وضوح از تعهدات خود آگاه باشند. در صورتی که خریدار نتواند مبلغ پیش پرداخت را پرداخت کند، ممکن است قرارداد لغو شود یا شرایط جدیدی برای پرداخت پیش پرداخت تعیین شود. بنابراین، حتماً باید شرایط پیش پرداخت را در طرح های خرید اقساطی خودرو با دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز با فروشنده مذاکره نمایید. به طور کلی، در خرید اقساطی خودرو باید به برخی از نکات مهم توجه کرد، که عبارتند از:

  • مقدار سود بهره: خرید اقساطی خودرو با شرایط پرداخت متفاوت، دارای نرخ سود مختلف هستند و این مسئله در انتخاب شرایط فروش اقساطی خودرو بسیار مهم است. این نرخ باید منطقی و قابل قبول باشد.
  • مبلغ ابتدای قرارداد: مبلغی که به عنوان پیش پرداخت باید واریز شود نکته مهم به شمار می رود. این مبلغ معمولاً باید به صورت نقدی و یا واریز بین بانکی صورت گیرد.
  • تعداد اقساط ماهانه: تعداد اقساط و فواصل زمانی بین آن‌ ها نیز باید با توجه به توان مالی خریدار منطقی باشد.
  • شرایط قرارداد: شرایط و قوانین قرارداد   خدمات فروش اقساطی خودرو باید به دقت از سوی طرفین معامله مورد بررسی قرار گیرند تا هرگونه ابهام یا نقض حقوق مشتری جلوگیری شود.

مجموعه دنیای خودرو 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 34
نمایش همه
علاقه مندی ها ()