تبلیغات
تبلیغات
طراحی سایت

لاستیک اپتیما دارای مشخصات فنی متفاوتی است که باعث گردیده در این مقاله به صورت مختصر به این موضوع بپردازیم. کارشناسان فروش مجموعه چرخ و یدک با گردآوری چنین مقالات کوتاهی، تلاش می کنند تا شما را بیشتر با نکات کلیدی انتخاب لاستیک خودرو آشنا سازند. این لاستیک است که ارتباط مستقیم میان خودرو و سطح جاده را بوجود می آورد. بنابراین بیشتر در معرض استهلاک و فرسودگی قرار گرفته می شود و به همین علت تقاضا برای  خرید لاستیک اپتیما در سطح بازار قابل مشاهده است.

سفارش بهترین لاستیک اپتیما

انتخاب لاستیک اپتیما از میان برندهای خارجی و همچنین ایرانی امکان پذیر است و تنها منطبق بر برند لاستیک های فابریک اپیتما نیاز نیست حساسیت خاص داشته باشید. در خرید لاستیک اپتیما و هر اتومبیل دیگری، تنها مد نظر قرار دادن مشخصات فنی خودرو همانند تیپ اتومبیل (سایز رینگ خودرو و توان موتور) در کنار عوامل دیگری همچون شرایط جوی منطقه ای که در آن رانندگی می کنید و وضعیت جاده از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

در حالت کلی، می توان گفت: با انتخاب لاستیک  مناسب، بهترین رانندگی را می توانید در جاده های خیس و لغزنده در فصل زمستان تجربه کنید. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی ایمنی رانندگی شما در جاده های درون شهری و برون شهری خواهد داشت. این چنین متناسب با نیاز خودرو، بهترین لاستیک اپتیما را می توان با انتخاب سایز مناسب از میان برندهای لاستیک نکسن، لاستیک دانلوپ، لاستیک پیرلی و ... خریداری کرد.

توجه داشته باشید که با خرید لاستیک اپتیما مناسب، بدون دغدغه می توانید برای مدت زمان طولانی تر از قابلیت های آن برای رانندگی راحت تر استفاده نمائید. در نظر داشته باشید که قیمت لاستیک اپتیما مبتنی بر مشخصات فنی تایر همان مدل، برند و تکنولوژی ساخت تایر تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()