تبلیغات
تبلیغات
طراحی سایت

ممکن است برای شما جذاب باشد که بدانید تاریخچه ساخت لاستیک به حدود 3500 سال پیش از میلاد برمی گردد. در حالت کلی می توان گفت: لاستیک به عنوان یکی از مهمترین و بزرگ ترین اختراعات بشر محسوب می گردد. در حال حاضر، خرید لاستیک بخش وسیعی از بازار خودرو را به خود اختصاص می دهد. در گذشته از چوب و فلز به حالت گرد برای ساخت چرخ استفاده می کردند و عمدتاً قابلیت نصب بر روی وسایلی همچون گاری و کالسکه را داشتند. لیکن در گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، ما شاهد رشد صنعت لاستیک سازی در برندهای معتبر خارجی بودیم که در ایران نیز چندین دهه است که امکان  خرید لاستیک  ایرانی برای رانندگان مهیا نموده‌اند. فروشگاه چرخ و یدک با سرمایه گذاری مناسب، در حوزه واردات و فروش لاستیک اورجینال فعالیت دارند.

خرید بهترین لاستیک برای خودرو

در نتیجه رانندگان به منظور تأمین تایرهای وسایل نقلیه خود، قادر به خرید  رینگ اسپرت و لاستیک با مشخصات فنی مناسب خواهند بود. پیشرفت فناوری، گروه های توسعه و تحقیق شرکت های لاستیک سازی را ترغیب برای طراحی و ساخت لاستیک در مدل و سایزهای متفاوت نموده است. در همین راستا، تقاضا برای خرید لاستیک پهن برای اتومبیل های سواری میسر است.

در واقع هر دسته بندی از انواع لاستیک، دارای مشخصات فنی منحصربفرد هستند، که باعث می گردد رانندگان هنگام خرید  رینگ اسپرت و لاستیک خودرو، توجه و دقت لازم نسبت به انتخاب محصول مورد نظر داشته باشند. به عنوان مثال افرادی که در منطقه ای با آب و هوای سرد رانندگی می کنند، خرید لاستیک را بایستی از میان مدل های لاستیک زمستانه انتخاب نمایند تا سازگاری با شرایط جوی داشته باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی و خرید آنلاین لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید. پس از بررسی و مقایسه کلیه محصولات با یکدیگر، مشتریان بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند برای خرید رینگ اسپرت و لاستیک به صورت اینترنتی با قیمت، همراه با گارانتی اقدام نمایند.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 16
نمایش همه
علاقه مندی ها ()